Manažér / ka zákazníckeho oddelenia

Pozícia pre:

Polygrafický, vydavateľský priemysel- etablované nakladateľstvo odbornej literatúry a vydavateľstvo učebníc, líder na trhu vo svojom segmente

Miesto práce:  Bratislava  Bratislava

Náplň práce:

- Hlavná zodpovednosť: vedenie tímu zákazníckeho oddelenia, ktorého úlohou je zabezpečiť expedíciu titulov a s tým súvisiace služby zákazníkom. - Prierez služieb oddelenia: príjem objednávok, fakturácia, expedícia, reklamácia, skladové hospodárstvo, komunikácia so zákazníkmi (email, telefón, osobne), banka, e-shop, retencia, štatistiky. - Riadenie zvereného oddelenia a zodpovednosť za dosahovanie jeho cieľov - Zodpovednosť za riadenie pracovného času zamestnancov a náplne ich práce vrátane zabezpečenia zastupiteľnosti - Zabezpečovanie odborného zaškolenia a rozvoja pridelených zamestnancov - Práca na nových projektoch a procesných, systémových zmenách na zákazníckom oddelení - Prinášanie návrhov na zlepšenie a reportovanie dosiahnutých výsledkov oddelenia manažmentu spoločnosti - Podpora a spolupráca v rámci oddelenia ( asistencia pri komplikovaných prípadoch, technická podpora a pod.) - Účasť na odborných konferenciách a veľtrhoch - Spolupráca s vedením spoločnosti pri tvorbe a implementácii kvartálnych a ročných plánov - Priamy reporting vedeniu spoločnosti a príprava podkladov pre reporting materskej spoločnosti do Nemecka - Spolupráca s marketingom a finančným oddelením + ostatnými oddeleniami spoločnosti podľa potreby - Spolupráca s externými dodávateľmi

Termín nástupu:

1.8.2020

Druh pracovného pomeru:

plný úväzok, živnosť

Ponúkaný plat:

1 500 EUR/mesiac výsledná hladina platu je dojednaná podľa skúseností a znalostí uchádzača, minimáln

Profil vhodného kandidáta:

- úspešný uchádzač je systematický a zároveň ľudský, je schopný fungovať aj v náročných časoch, prinášať inovácie - uvítame kandidáta so skúsenosťami v oblasti kontaktu so zákazníkmi - jazykové znalosti sú prednosťou -pro-zákaznícka orientácia, samostatnosť, obchodný duch, organizačné schopnosti, primerané sebavedomie

Vzdelanie:

stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti:

Jazykové znalosti sú výhodou

Ďalšie požiadavky:

Prax: min. 5 rokov (zákaznícka podpora, odbyt, obchod) Vodičský preukaz sk. B

Ponuka:

- samostatná výzva, možnosť budovať a rozvíjať oddelenie a vidieť výsledky svojej práce - možnosť sebarealizácie

Informácie o výberovom konaní:

V prípade záujmu a spĺňania požiadaviek pošlite na naše kontakty Vaše CV s označením názvu pozície vrátane motivačného listu (v ktorom uvediete dôvody Vášho uchádzania sa o danú pozíciu). Vybraných kandidátov budeme kontaktovať a vzhľadom na súčasnú situáciu realizovať s nimi online pohovor.

Predpokladaný termín ukončenia:

31. 07. 2020

Platnosť inzerátu do:

31. 08. 2020

Pridajte svôj životopis a zvýšte svoje šance na ziskanie lepšej práce Nahrať životopis