Payroll accountant /mzdový účtovník/čka

Pozícia pre:

Medzinárodná daňovo-poradenská a audítorská spoločnosť so sídlom v Bratislave. Za posledné dve desaťročia si táto firma vybudovala na slovenskom trhu silnú pozíciu v oblasti auditu, daňového poradenstva, účtovníctva a mzdového účtovníctva a tiež poskytujú komplexné služby podnikového poradenstva, vrátane manažérskeho a transakčného poradenstva.

Miesto práce:  Bratislava, centrum  Bratislava, centrum

Náplň práce:

• Kompletné spracovanie mzdovej problematiky pre klientov spoločnosti dodávateľským spôsobom: Bežné mesačné spracovanie miezd prihlásenie a odhlásenie zamestnancov na príslušných úradoch Ročné zúčtovanie daní a zdravotného poistenia Výkazy pre poisťovne, štatistické hlásenia a reporty • komunikácia s poisťovňami a štátnymi inštitúciami • príprava podkladov pre účtovníctvo • reporting podľa individuánych požiadaviek klienta • spracovanie HR štatistických prehľadov • aktívna komunikácia s prideleným portfóliom klientov • monitoring aktuálnych legislatívnych zmien týkajúcich sa mzdovej agendy

Termín nástupu:

dohodou

Druh pracovného pomeru:

plný úväzok

Ponúkaný plat:

od 1300-1500EUR / 14x ročne (odmena bude finálne dohodnutá podľa skúseností prijatého kandidáta)

Profil vhodného kandidáta:

- znalosť v oblasti - mzdové účtovníctvo, účtovníctvo, personalistika - počet rokov praxe min. 3

Vzdelanie:

stredoškolské s maturitou nadstavbové/vyššie odborné vzdelanie študent vysokej školy vysokoškolské I. stupňa vysokoškolské II. stupňa vysokoškolské III. stupňa

Jazykové znalosti:

anglický jazyk - B1 (mierne pokročilý) * jazyk je využívaný pri komunikácii s klientmi

Ďalšie požiadavky:

• uvítame skúseného kandidáta s min. 3 – ročnou praxou v oblasti spracovania miezd a personálnej problematiky alebo v oblasti účtovníctva s chuťou špecializovať sa na mzdy • orientácia v oblasti slovenského pracovného práva, sociálneho zabezpečenia, zdravotného poistenia a problematike zdaňovania závislej činnosti • Dobrá IT zručnosť (najmä MS Excel) • Orientácia na klienta • Osobná charakteristika : flexibilita, spoľahlivosť, precíznosť, komunikatívnosť, dobrý timemanažment (schopnosť dodržiavať termíny), organizačné schopnosti, príjemné vystupovanie, pozitívne myslenie

Ponuka:

Zamestnanecké výhody, benefity - Práca v stabilnej medzinárodnej spoločnosti - Balík sociálnych výhod poskytovaných zamestnávateľom (stravné poukážky, jazykové vzdelávanie, pod.) - Organizované Vianočné večierky, letná slávnosť, teambuilding, účasť na podujatiach organizovaných mestom a pod. - Úplne nové, moderné pohodlné priestory firmy

Informácie o výberovom konaní:

V prípade záujmu a spĺňania požiadaviek pošlite na naše kontakty Vaše CV s označením názvu pozície. Vybraných kandidátov pozveme na osobné stretnutie do 21 dní. V prípade, že si želáte aby sme Vás v budúcnosti kontaktovali s vhodnými pracovnými ponukami uveďte v žiadosti aj súhlas s archivovaním Vašich osobných údajov v našej databáze. V opačnom prípade budú podľa zákona č.122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov zlikvidované.

Predpokladaný termín ukončenia:

31. 08. 2020

Platnosť inzerátu do:

31. 08. 2020

Pridajte svôj životopis a zvýšte svoje šance na ziskanie lepšej práce Nahrať životopis