Personálna administratíva
Primeraný kontakt s uchádzačmi o prácu vo vašej spoločnosti je jeden zo znakov firemnej kultúry. Prenechajte na nás vašu personálnu administratívu – zabezpečíme profesionálny personálny servis, ušetríme váš čas a privedieme vám spoľahlivých zamestnancov.
Výhoda vedenia komplexnej personálnej administratívy je predovšetkým vo flexibilite personálneho zázemia vašej spoločnosti. V praxi to znamená, že v prípade výpadku zamestnanca alebo prípade nárastu objemu práce je možné promptne využiť vytváranú databázu vhodných kandidátov.
V rámci služieb personálnej administratívy poskytujeme aj nasledovné služby:
- Správa životopisov a žiadostí o prijatie do pracovného pomeru
- Vedenie aktuálnej databázy vhodných kandidátov pre kľúčové pozície vo firme
- Pravidelný kontakt s uchádzačmi o prácu vo vašej firme
- Tvorba, realizácia a vyhodnotenie adaptačného procesu nových zamestancov
v prípade že na to interné sily nemajú časový priestor
Nastavenie personálnych procesov (HR procesov)
Dobre nastavená stratégia riadenia ľudských zdrojov
- pomáha realizovať celkovú stratégiu firmy
- zabezpečuje efektívnosť firemnej infraštruktúry, prínos zamestnancov i spolupracovníkov
- optimalizuje finančné prostriedky vynaložené na danú oblasť
Dôkladné preverenie súčasných procesov vo firme umožňuje pozrieť sa na ich kvalitu a efektívnosť a v prípade potreby vykonať korekcie. Ak sa firma niektorej z oblastí riadenia ľudských zdrojov nevenovala vôbec, je potrebné tieto procesy vytvoriť a nastaviť. Užitočným nástrojom na zistenie stavu vo firme je audit riadenia ľudských zdrojov. Kvalitne vypracovaná metodika je základom ako pre nastavenie nových procesov, tak i pre korekcie už existujúcich procesov.
Postup
- Analýza súčasného stavu (ideálne vo forme auditu riadenia ľudských zdrojov)
- Návrh priorít a časového harmonogramu
- Vypracovanie metodiky (resp. metodík jednotlivých oblastí HR)
- Zavedenie nových postupov a procesov do praxe
- Následné korekcie s časovým odstupom
Pre viac informácií nás prosím kontaktujte.